Teufel Consono 35 Mk2 Connect plus surround set / zwart

De gemiddelde beoordeling is gebaseerd op 1 goedgekeurde review die zijn achtergelaten voor de Teufel Consono 35 Mk2 Connect plus surround set / zwart op Kieskeurig.nl. Deze beoordeling wordt berekend door de som van de reviewscores te delen door het aantal reviews.

Kafka79 30-06-2013

Ik heb deze surround-set gekocht ter vervanging van mijn Logitech Z680. Ik gebruik deze set in combinatie met een Yamaha RX-V673 receiver. Mijn ervaringen met deze combinatie zijn tot nu toe zeer positief. De kwaliteit en het volume van het geluid zijn boven verwachting gezien de voordelige prijs. Ondanks dat ik de set voornamelijk gebruik voor films en TV, klinkt muziek (stereo) ook uitstekend over deze speakers. Maar vooral films en concerten in HD klinken fantastisch!
De glanzende afwerking van de bovenkant van de subwoofer is erg fraai maar wel krasgevoelig. In verhouding is de subwoofer erg groot te op zichte van de speakers. De afmeting van de subwoofer komt wel ten goede van het geluid en is ook bij lage volumes diep en strak van klank.
De statieven zijn van goede kwaliteit, desondanks laat de stabiliteit nog wat te wensen over.

Al met al ben ik zeer tevreden over Teufel en de Consono 35 Mk2 Connect plus. Absoluut een aanrader!